جلسه پنجم:آموزش اظهار وجود (اعضای گروه یاد می گیرند در موقعیت های اجتماعی اظهار وجود کنند.)

 

 

جلسه ششم:غرقه سازی تجسمی (مشاور اعضارا با تصویر ذهنی شی یا رویدادی تهدید امیز یا اضطراب اور مواجه می کند)

 

 

جلسه هفتم : منظومه دوستی (اعضای گروه در این جلسه رفتار یکدیگر را مورد بازبینی قرار می دهند)

 

 

 

پایان نامه - مقاله - متن کامل

جلسه هشتم : جمع بندی و خلاصه سازی و پی گیری جلسه های قبلی و راهکارهای لازم

 

 

مهارتهای ارتباطی : برای سنجش مهارتهای ارتباطی در این پژوهش از پرسشنامه مهارتهای ارتباطی استفاده شده است. این پرسشنامه توسط جرابک،(۲۰۰۴) ساخته شده که شامل ۵ زیر مقیاس می­باشد. به ترتیب مهارت گوش دادن(سوالات:۵، ۶، ۷، ۸، ۲۲، ۲۳، ۲۷)، توانایی دریافت و ارسال پیام(سوالات:۱۴، ۱۸، ۱۹، ۲۱، ۲۸، ۲، ۱۱، ۱۲، ۱۳)، بینش نسبت به فرایند ارتباط(سوالات:۱۶، ۲۴، ۲۵، ۲۹، ۳۴) ، کنترل عاطفی(سوالات:۴، ۹، ۱۵، ۱۷، ۲۰، ۲۶، ۳۰، ۳۱) و ارتباط توأم با قاطعیت(سوالات:۱، ۳، ۱۰، ۳۲، ۳۳) می باشد.

 

 

اضطراب امتحان: برای سنجش اضطراب امتحان در این پژوهش از پرسشنامه اضطراب امتحان استفاده شده است. این پرسشنامه توسط ابوالقاسمی (۱۳۷۵)  ساخته شده که حداقل نمره در این آزمون صفر و حداکثر ۷۵ می باشد.

 

 

 

تعداد صفحه :۱۰۷

 

 

قیمت :۳۷۵۰۰ تومان

 

 

 

سایت های دیگر :

سایت تخصصی پایان نامه های دانشگاهی - همه رشته ها
دانلود متن کامل پایان نامه ها
فرزامی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها